Koulutuksen sisällöt

    1. Intro

    1. Kohtaamispisteiden vaikutus asiakaskokemukseen

    1. Asiakaskohtaisten tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen

    1. Asiakkuuksien kannattavuus

    1. Asiakaskohtainen suunnitelma

    1. Koulutuksen materiaalit

About this course

  • 6 lessons
  • 0.5 hours of video content

Kouluttaja

CEO & Founder – Revory Oy Kati Huusko-Viikilä

Kati Huusko-Viikilä on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Kati on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä ja kohonnut alansa suunnannäyttäjäksi ainutlaatuisen näkemyksensä ansiosta. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan. Huusko-Viikilän esikoiskirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari, 2024) on ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista. Katin sitoutuminen uusiin toimintatapoihin ja kasvuun ei ainoastaan edistä hänen asiakkaidensa menestystä, vaan se myös inspiroi koko alaa katsomaan tulevaisuuteen ja omaksumaan muutoksen mahdollisuudet.