Asiakaspalvelua eri kanavissa
Koulutuskokonaisuuden tavoitteena on syventää ymmärrystä monikanavaisesta asiakaspalvelusta ja sen merkityksestä yrityksen asiakassuhteiden hallinnassa sekä liiketoiminnan kasvattamisessa. Opit tunnistamaan eri asiakaspalvelukanavien vahvuudet ja heikkoudet sekä kuinka näitä kanavia voidaan hyödyntää tehokkaasti asiakkaan ostopolun eri vaiheissa. Koulutuksessa käsitellään myös eri asiakaspalvelukanavien parhaita käytäntöjä, haastavia asiakaspalvelutilanteita sekä asiakaspalvelun tehokkuuden ja laadun mittareita, analytiikkaa ja toiminnan jatkuvaa kehittämistä. Saat koulutuksen aikana käytännönläheisiä esimerkkejä, harjoituksia ja työkaluja, joilla he voivat rakentaa ja kehittää tehokasta monikanavaista asiakaspalvelu omassa organisaatiossaan.