Koulutuksen sisällöt

  1. 1
    • 1. Asiakaskohtaamiset - asiakkaan palveluodotukset

  2. 2
    • 2. Asiakaskokemus ja asiakaspalvelu

  3. 3
    • 3. Asiakkaan erilaisuuden tunnistaminen

  4. 4
    • 4. Asiakastilanteiden vuorovaikutustaidot

  5. 5
    • 5. Reklamaatio - mahdollisuus vai uhka?

  6. 6
    • 6. Haasteelliset tilanteet – omat tunteet ja ajattelu haasteellisissa tilanteissa

Kouluttaja

Toimitusjohtaja, Valmentaja, JaOi Valmennus Oy

Jari Oinonen

Yritysvalmentaja Jarilla on yli 10 vuoden esimiesvalmennuskokemus (viimeiset 7 vuotta – vastuuvalmentajana yli 800 valmennuksessa). Lisäksi Jarilla on omaa esimieskokemusta reilun 5 vuoden ajalta. Asiakkaat kuvaavat Jarin valmennustyyliä rentona, vuorovaikutteisena ja ryhmän tarpeisiin joustavana. Jaria on kiitelty erityisesti osallistavasta, innostavasta, oivalluttavasta ja arkilähtöisestä valmennustyylistä. Jari on tottunut valmentamaan hyvin erilaisia esimiesryhmiä aina suuryritysten johtoryhmistä tiiminvetäjiin.