• Päivä: 24.2.2025

  • Aika: Klo 15:00-15:45

  • Osoite: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: Kaikille maksuton koulutus.

Koulutuksen kuvaus

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on kriittinen tekijä kaupallisen menestyksen saavuttamisessa. Kun nämä tiimit toimivat linjakkaasti yhteisten tavoitteiden ja timanttisen asiakaskokemuksen eteen, kaupalliset ponnistelut tuottavat parempaa tulosta. Tämä webinaari tarjoaa konkreettisia neuvoja siitä, miten myynnin ja markkinoinnin voimat voidaan yhdistää kestävästi, jotta yritys saavuttaa parempia tuloksia ja tarjoaa yhtenäisen asiakaskokemuksen.

Jos "yhteistyö" yrityksessänne tarkoittaa viikoittaisia, hähmäisiä palavereita ilman selkeää agendaa, tämä webinaari on juuri teille.

Saat konkreettisia vinkkejä siihen, miten asiakasymmärrys yhdistetään ja asiakkaan matka rakennetaan yhtenäiseksi – ilman toimintaa rajoittavia siiloja.

Kenelle?

Webinaari on suunnattu myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan johtajille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa näiden tiimien yhteistyötä ja kasvattaa yrityksen kilpailuetua.

Agenda:

  1. Miksi myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on kriittisen tärkeää
  2. Miksi myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on niin vaikeaa
  3. Millaisia kosketuspisteitä asiakkaalla on – ja kuka vastaa mistäkin?
  4. Mitä pitää oikeasti tehdä ja miten? Käytännön vinkit tehokkaaseen yhteistyön johtamiseen.
  5. Vanha vs. uusi tapa johtaa myyntiä
  6. Kysymykset ja keskustelu


Ilmoittaudu nyt ja varmista paikkasi!

Kouluttaja

CEO & Founder – Revory Oy Kati Huusko-Viikilä

Kati Huusko-Viikilä on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Kati on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä ja kohonnut alansa suunnannäyttäjäksi ainutlaatuisen näkemyksensä ansiosta. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan. Huusko-Viikilän esikoiskirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari, 2024) on ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista. Katin sitoutuminen uusiin toimintatapoihin ja kasvuun ei ainoastaan edistä hänen asiakkaidensa menestystä, vaan se myös inspiroi koko alaa katsomaan tulevaisuuteen ja omaksumaan muutoksen mahdollisuudet.