• Päivä: 24.2.2025

  • Aika: Klo 15:00-15:45

  • Osoite: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: Kaikille maksuton koulutus.

Koulutuksen kuvaus

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on kriittinen tekijä kaupallisen menestyksen saavuttamisessa. Kun nämä tiimit toimivat linjakkaasti yhteisten tavoitteiden ja timanttisen asiakaskokemuksen eteen, kaupalliset ponnistelut tuottavat parempaa tulosta. Tämä webinaari tarjoaa konkreettisia neuvoja siitä, miten myynnin ja markkinoinnin voimat voidaan yhdistää kestävästi, jotta yritys saavuttaa parempia tuloksia ja tarjoaa yhtenäisen asiakaskokemuksen.

Jos "yhteistyö" yrityksessänne tarkoittaa viikoittaisia, hähmäisiä palavereita ilman selkeää agendaa, tämä webinaari on juuri teille.

Saat konkreettisia vinkkejä siihen, miten asiakasymmärrys yhdistetään ja asiakkaan matka rakennetaan yhtenäiseksi – ilman toimintaa rajoittavia siiloja.

Kenelle?

Webinaari on suunnattu myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan johtajille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa näiden tiimien yhteistyötä ja kasvattaa yrityksen kilpailuetua.

Agenda:

  1. Miksi myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on kriittisen tärkeää
  2. Miksi myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on niin vaikeaa
  3. Millaisia kosketuspisteitä asiakkaalla on – ja kuka vastaa mistäkin?
  4. Mitä pitää oikeasti tehdä ja miten? Käytännön vinkit tehokkaaseen yhteistyön johtamiseen.
  5. Vanha vs. uusi tapa johtaa myyntiä
  6. Kysymykset ja keskustelu


Ilmoittaudu nyt ja varmista paikkasi!

Kouluttaja

CEO & Founder – Revory Oy

Kati Huusko-Viikilä

Kati Huusko-Viikilä on B2B-myynnin ja markkinoinnin asiantuntija, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, datan, prosessit sekä asiakasrajapinnan tiimit liikevaihtoa generoivaksi kasvumoottoriksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden myyjänä, markkinoijana, johtajana, hallitusammattilaisena, perustajana sekä osakkaana. Kati on johtanut eri tavalla toimivia myyntiorganisaatioita ja tehnyt niissä isoja uudistuksia. Urallaan hän on omistautunut auttamaan kasvuhaluisia B2B-yrityksiä hyödyntämään nykyaikaisia työkaluja sekä johtamistapoja. Vuonna 2024 julkaistaan hänen esikoiskirjansa: Monikanavainen myynnin johtaminen. Kati on RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja ja toimitusjohtaja. www.revory.fi