• Päivä: 29.9.2025

  • Aika: klo 15:00-16:00

  • Osoite: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: Kaikille maksuton koulutus.

Koulutuksen kuvaus

Vuosituhannen alussa kaikki yritykset miettivät kuumeisesti mitä tehdä internetin, verkkokaupan ja digitalisaation suhteen. Kaikki tiesivät, että jotain pitää tehdä, mutta moni yritys tuskaili ensimmäisten selkeiden projektien suhteen.

Nyt 25 vuotta myöhemmin yrityksillä on sama tilanne tekoälyn ja tekoälyagenttien suhteen.

Kaikki tietävät, että todennäköisesti tässä murroksessa kannattaa olla mukana, mutta miten, milloin ja mistä lähteä liikkeelle ovat monille edelleen epäselvää.

Tässä koulutuksessa tekoälyratkaisuja jo yli 10 vuotta kehittäneen Vainun tuotekehitysjohtaja ja B2B-myynnin ammattilainen Mikko Honkanen kertoo millaisista AI agenteista suomalaisen yrityksen kannattaa lähteä B2B-myynnissä aloittaa.

Koulutuksessa käydään läpi

- tekoälyn perusteet

- AI agentti vs perinteinen automaatio

- tyypillisimmät käyttökohteet AI Agenteille

- mistä aloittaa, miltä tyypillinen projekti näyttää

- esimerkkejä AI agenteista, joita suomalaiset yritykset käyttävät

Kenelle? 

Kaikille B2B-myynnin ammattilaisille, jotka ovat aihepiiristä kiinnostuneita. Koulutus sopii myyntijohdon lisäksi hyvin myös yksittäisille myyjille ja asiakasvastaaville, jotka ovat kiinnostuneita tekemään töitä yhdessä tekoälyn kanssa. 

Kaikki ilmoittautuneet saavat tallenteen koulutuksen jälkeen.

Kouluttaja

Co-founder Vainu.io Mikko Honkanen

Mikko Honkanen on yksi Vainun perustajista ja vastaa yhtiön tuotekehityksestä. Mikolla on miltei 20 vuoden kokemus B2B-myynnistä, myynnin johtamisesta ja hän on ollut mukana sadoissa läpiviedyissä CRM- ja datahankkeissa. Hän on johtanut myyntiorganisaatioita Suomessa, Pohjoismaissa ja Yhdysvalloissa ja hänet on valittu vuoden kasvuyritysjohtajaksi vuonna 2018. Mikko on myös yksi Revenue Operations -teeman sanansaattajista Suomessa ja hänen Don't Blame the CRM -podcast on kerännyt tuhansittain kuulijoita ja katselijoita. Hän on mukana Makatemian hallituksessa ja keskittyy erityisesti ihanneasiakasprofiileihin, myynnin teknologioihin ja datan hyödyntämiseen koulutuksissaan.