• Päivä: 24.5.2024

  • Aika: Klo 9:00-10:00

  • Osoite: Online. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ennen koulutusta.

  • Hinta: 89€ (+alv 24%), koulutus on maksuton Makatemian asiakkaille.

Koulutuksen kuvaus

Oletko myyjänä hyödyllinen? Arvohöpöttämisestä vaikuttavaan käytännön myyntityöhön.


Nykyään arvon myymistä eli value based sellingiä pidetään yleisenä hyveenä. Kaikkea pitäisi myydä arvon kautta, eikä tuotetta sen hintaa tai ominaisuuksia. Se ei suinkaan ole aina näin yksinkertaista. Tutkimus on myös osoittanut, että arvon myyminen käytännössä on todella vaikeata. Mitä siis on syytä muistaa arvon myymisen käytännön tekemisessä?


Ajatus arvomyynnistä jää usein taka-ajatukseksi, vaikka voidaan viedä käytäntöön hyvin konkreettisesti monilla eri tavoilla. Koulutuksessa käydään läpi konkreettisten esimerkkien avulla tavat parantaa myyntityön laatua ja tehokkuutta erilaisillä käytäntöön viedyillä, asiakkaalle hyödyllisillä tavoilla. Koulutuksessa erotellaan arvokas myyntityö - eli miten myyjä on myyntityössään hyötyä tuottava - ja myytävän tuotteen tai palvelun arvon osoittaminen ja perusteleminen ja puhutaan konkreettisesti myös hinnasta, klousaamisesta ja asiakkaan arviointiin vaikuttamisesta.

Eli:
  • Miten olet myyntityössäsi välittömästi hyödyllinen asiakkaalle?
  • Miten nostat arvostustasi myyjänä hyötyihin keskittymällä?
  • Miten perustelet myymäsi tarjoaman lisäarvon?
  • Miten arvo heijastuu tuotteen hintaan tai asiakaskohtaiseen hintaan?
  • Mitä arvoa ystävällisellä ja inhimillisellä kaverimyynnillä on?

Kouluttaja

Professori Petri Parvinen.

Petri Parvinen toimii Strategisen markkinoinnin ja johtamisen professorina Helsingin Yliopistolla ja on Suomen ensimmäinen Myynnin johtamisen professori, joka on toiminut professorina ja tutkimusryhmien johtajana mm. Helsingin yliopistossa ja Aalto-yliopistossa, sekä luennoijana ja vierailevana tutkijana Stanfordin yliopistossa. Parvinen on yksi Suomen suosituimmista ja pidetyimmistä liikkeenjohdon kouluttajista ja esiintyjistä, koska hän jakaa akateemista tutkimustietoaan ja yritysesimerkkejään yksityiskohtaisella, innostavalla ja elämänmakuisella tavalla.