• Päivä: 29.8.2025

  • Aika: klo 9:00-10:00

  • Osoite: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: Kaikille maksuton koulutus.

Koulutuksen kuvaus

Kilpailluilla markkinoilla pelkkä hinta tai tuotteen ominaisuus ei enää riitä vakuuttamaan päätöksentekijöitä. Silti eri tutkimusten valossa 80–90 % B2B-myyjistä epäonnistuu arvon myymisessä ja viestimisessä:
  • Salesforce–Corporate Visions -tutkimuksen mukaan vain 20 % myyjistä koetaan todellisena arvon tuottajana 
  • Forresterin tutkimuksessa 81 % johtotason ostajosta arvioi myyjän vievän aikaa ilman riittävää hyötyä

Tulee oppimaan arvomyyntiä Oona Kankkusen johdolle 1 h webinaariin! Opit konkretisoimaan sen todellisen arvon, jonka ratkaisusi asiakkaallesi tuottaa.

Oona käy läpi tutkittuja metodeja ja käytännön työkaluja, jotta onnistut jatkossa paremmin arvon myymisessä ja viestimisessä – ja luot myyntiviestin, joka puhuttelee, motivoi ja johtaa kauppaan. 
Webinaarin tavoitteet
  • Oivallat, mitä “asiakasarvo” todella merkitsee - juuri sinun asiakkaillesi

  • Hankit konkreettiset työkalut arvolupauksen kiteyttämiseen

  • Osaat ottaa heti käyttöön omna “value message” -rakenteen, joka tehostaa myyntiäsi

Sisältöä, jota tule kuulemaan 
  • Mitä on todellinen asiakasarvo? Value Drivers- tekijät, joita asiakkaasi oikeasti arvostaa

  • Myyjän vs. asiakkaan tulkinta ratkaisun hyödyistä

  • Arvolupauksen rakenne ja arvomyynnin kaava

Kenelle?
  • B2B-myyjille ja account managereille, jotka haluavat siirtyä tuote- ja hintakeskeisyydestä arvolähtöiseen myyntiin

  • Myyntipäälliköille ja -johtajille, jotka haluavat varmistaa tiiminsä osaamisen arvon kommunikoimisessa

  • Markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä kehittäville, jotka haluavat yhtenäistää viestit ja vahvistaa arvolupausta


Kaikki ilmoittautuneet saavat tallenteen koulutuksen jälkeen.  


Kouluttaja

CEO &Founder @ Network & Growth Oy Oona Kankkunen

Oona on inspiroiva modernin myynnin ja markkinoinnin valmentaja, joka intohimoisesti uudistaa myyntiä ja auttaa myyjiä. Hän on kotimaassa tunnettu markkinoinnin ja myynnin yhdistäjänä ja sosiaalisen myynnin lähettiläänä. Kankkusen suosittu esikoistietokirja “Kasvua Somesta” (2023) oivalluttaa sosiaalisen myynnin strategioista sekä somen yhdistämisestä myyntiprosessiin. Oona luotsaa vuonna 2020 perustamaansa Network & Growth yritystä, jonka missio on auttaa yrityksiä myynnin ja tunnettuuden kasvussa uudistamalla myyntiä ja yhdistämällä myyntiin markkinointia. Ennen B2B-uraa ja yrittäjyyttä Oona työskenteli päivätyökseen yli 7 vuotta myyntivalmentajana B2C- organisaatioissa, jossa hän tuloksellisesti valmensi myyjiä ja myynnin esihenkilöitä, sekä rakensi yrityksiin asiakaskohtaamisen malleja sekä myynnin pelikirjoja. B2B-myynnissä Oona ollut myynti- ja myynninkehitys rooleissa mm. IT-, henkilöstöpalvelut- ja rakennusalalla.