• Päivä: 18.3.2024

  • Aika: Klo 15:00-16:00

  • Paikka: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: Koulutus on maksuton kaikille osallistujille.

Koulutuksen kuvaus

Mitä on Rev Ops? 


Myynnin johtaminen ei ole enää vain myyjien johtamista. Myynnin johtaminen on kaikkien liikevaihtoa generoivien osa-alueiden monikanavaista johtamista. Kilpailu markkinaosuuksista on kovaa, ja organisaatioiden elinkaaren pituus on jatkuvassa laskussa. Tämä koulutus on tarkoitettu myynti- ja liiketoimintajohdolle, joka haluaa kehittää kokonaisvaltaista lähestymistapaa myynnin johtamiseen ja kasvun tavoitteluun sekä luoda tehokkaan myynti- ja markkinointistrategian avulla kestävää kilpailuetua markkinoilla.

 

Koulutus auttaa yrityksen johtoa hahmottamaan liikevaihdon tulovirtojen johtamisen kokonaisvaltaisesti, ymmärtämään eri tiimien, teknologioiden, prosessien ja asiakasdatan roolin ja merkityksen kasvun generoinnissa sekä hyödyntämään niitä strategisesti. 

 

Revenue Operations -strategian (RevOps), merkitys yrityksille perustuu sen kykyyn tehostaa liiketoimintaprosesseja, parantaa tiimien välistä yhteistyötä ja edistää liikevaihdon kasvua. Tule kuulemaan, mistä tässä toimintamallissa on kyse ja miksi se on Gartnerin mukaan vuoteen 2025 mennessä käytössä 75 % maailman nopeiten kasvavista yrityksistä. Tutustu lisää aiheeseen: www.revory.fi

 

Kouluttaja

CEO & Founder – Revory Oy Kati Huusko-Viikilä

Kati Huusko-Viikilä on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Kati on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä ja kohonnut alansa suunnannäyttäjäksi ainutlaatuisen näkemyksensä ansiosta. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan. Huusko-Viikilän esikoiskirja ”Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja” (Kauppakamari, 2024) on ensimmäinen suomenkielinen teos Revenue Operations -mallista. Katin sitoutuminen uusiin toimintatapoihin ja kasvuun ei ainoastaan edistä hänen asiakkaidensa menestystä, vaan se myös inspiroi koko alaa katsomaan tulevaisuuteen ja omaksumaan muutoksen mahdollisuudet.