• Päivä: 20.1.2025

  • Aika: Klo 15:00-16:00

  • Osoite: Online. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille ennen koulutusta.

  • Hinta: 89 € (+alv 25,5%), maksuton Makatemian asiakkaille

Koulutuksen kuvaus

Koulutuksessa käydään läpi tapoja hyödyntää chatia myyntiprosessin eri vaiheissa leadien tuottamisesta asiakaspalveluchateista, chat-prospektointikysymysten, chat-kylmäkontaktoinnin, chat-neuvottelujen ja chat-klousauksen kautta chattiin perustuvaan lisä- ja ristiinmyyntiin pidemmässä asiakassuhteessa. Koulutuksen antia voi hyödyntää niin verkkosivustojen chatin, pikaviestisovellusten ja tekstiviestien, some-alustojen kuin applikaatioidenkin chat-toimintojen kautta tapahtuvassa kaupanteossa. Koulutuksessa keskustellaan myös ihmischatin ja chatbotien yhdistämisestä ja videomuotoisen myyntisisällön tukemisesta chat-päivystyksellä.

Koulutus tarjoaa myös hyvin konkreettista apua siihen, millaisia viestejä kannattaa kirjoittaa.

Kenelle?

Myyjille, asiakaspalvelun henkilökunnalle, myynnin tuelle sekä konkreettista asiakastyötä tekeville asiantuntijoille – sekä heidän johtajilleen.


Agenda:

  1. Mihin ”myyvyys” chatissä perustuu – miten, mitä ja kuka pystyy myymään nimenomaan chatissä
  2. Chatin käyttäminen myyntiprosessin eri vaiheissa: leadintuotanto, prospektointi, kontaktointi, neuvottelut, klousaus, after sales ja asiakkuuden hallinta
  3. Vinkit myyvien viestien kirjoittamiseen
  4. Chatbottien ja ihmismyyjän yhteistyö
  5. Videomuotoisen myyntisisällön tukeminen chat-päivystyksellä
  6. Chat-myynnin tulevaisuuden suuntia
  7. Kysymykset ja keskustelu

Kouluttaja

Professori Petri Parvinen.

Petri Parvinen toimii Strategisen markkinoinnin ja johtamisen professorina Helsingin Yliopistolla ja on Suomen ensimmäinen Myynnin johtamisen professori, joka on toiminut professorina ja tutkimusryhmien johtajana mm. Helsingin yliopistossa ja Aalto-yliopistossa, sekä luennoijana ja vierailevana tutkijana Stanfordin yliopistossa. Parvinen on yksi Suomen suosituimmista ja pidetyimmistä liikkeenjohdon kouluttajista ja esiintyjistä, koska hän jakaa akateemista tutkimustietoaan ja yritysesimerkkejään yksityiskohtaisella, innostavalla ja elämänmakuisella tavalla.